Sinem2 ben bunu şöyle biliyorum 2 yaşında bi çocuk herşeyin farkında olduğu için odası yapılırken onun fikri alınmalı, oda onun için cezbedici hale getirilmeli, orada yatmaya teşvik edilmeli. Benim kızım 7 aylık biz anne yanı karyolada birlikte yatıyoruz. Benimle yatıyor ama kendi yatağında. Her istediğinde bana uzanıp kokumu almasını, gerekirse elimi tutmasini veya emmesini sağlıyorum. Dediğim yöntemle odasını 2 yaşında ayırmayı düşünüyorum. Örneğin uyku saati geldiğinde hazırlığını yapmasına yardım etmek, girip yatağına bir hikaye okumak ve gerekirse cizgi film izlemek gibi. Sonrasında zaten ya uyumuş yada uyumak üzere olan çocuk iyi geceler dileyerek yalnız bırakılmalı. Yaptığım araştırma ve aldığım pedagog görüşü sonucu bu fikirle ilerlemeye çalışıyorum.