pelinburak1502 Merhaba ben bugün doğum yaptım bebeğime bi türlü meme veremiyorum aldığı zamanda 2 şap şap yapıp bırakıyor. Ve 2 defa kustu. Kusması normal mi? Meme yerine mama vermeliyim
Niloya13 pelinburak1502 henüz daha çok yeni bu kadar endişe etmeyin bi kaç gün kusabilir bu doğum anında yuttugu sıvılar kaynaklıdır genelde ama devam ederse bebek reflüsümden şüphelenirler. İlk zamanlar çok güçsüz çene kasları dolayısıyla çok uzun emmemesi kosa ve sık aralıklarla emmesi gayet normal🤗
Nuhelif Çok normal çenesi yoruluyor devamlı emzir ilk başta tutmakta zorlanıyorlar eğer benim gibi ilk bebeğinde sende emzirmekte zorlanıyor olabilirsin ama zamanla alışacaksın kusmaya gelince o da normal ayrica emzirdikce sutun articak