Kızlar 4 aylık oğlumun ilk haftadan gaz sancıları başladı, Ve kakayı üç günde Bir yapıyor.1doğru düzgün emmedi ve sarılık oldu,maalesef. Mamaya başladık , hipp ve normal aptamil denedik yaramadı , şuan conformil kullanıyoruz ama tam anlamıyla iyi gelmiş değil 🤷♀️Yoruldum usandım artık aylardır uykusuz yorgunuz,, mamayı tekrar mi değiştirsem bilmiyorum, doktorumuz buna devam edin demişti ama belki daha iyi gelen bi mama buluruz diyorum 🤷♀️Önerilere açığım 🤷♀️Kolik bebeği olanlar , ne zaman düzeldi sancılarınız ? Umudum tükeniyor ..40 ı çıksın düzelir dediler olmadı , iki ay üç ay derken 4ü bitirdik 🤷♀️Hala gazlı hala huysuz