Fr45 Arkadaşlar bebeğim bugün çok huysuzdu sürekli ağlayıp durdu doğru düzgün uyumadı bile 🙄 bide üstüne oruçluydum gerisini anlayın
Yigitkomuz_ Fr45 bizde öyleyiz 9.ay atagndayiz bu aralar sürekli emerek duruyodu bugün azalttm artık üstüne bide diş cikariyorz
Buglemm3434 Fr45 bizde aynıydı huysuz ve temizlik yaptım camasir bulasik ütü vardı yemek oruç iftar teravih derken yeni oturdum simdide kalkacaz sahura :)