nurgulsolgun 4 ay 17 günlükken başladım. Oğlum doğdu dogalı mama yıyen bır bebektı.. 4ay kntrolunde 7300grmdı 4ay15gunlukkn üsütmeden dolayı farklı bır dra gıttık ordada 7.300 cıktı kendı dru ızınlı oldugu ıcın danısamadık ama ben baslamak ıstedım. Ilk once elma, armut, yogurt,patates,kabak,muz,avakado,havuc 3ergun tattık. Çok şükür bi sıkıntımız olmadı. Şimdi karısımlar yapıcaz artık ıkı cesıtı karıstırıcam… oğlum ek gıda işini sevdi…suan bebegım 5 ay 16gunluk… yumurta sarısı,lor denemek ıstıyorum ama yumurtadan bıraz cekınıyorum😔 dra gıdemedık hala 6ay kontrolunde asısı oldugu ıcın anca gıdıcez umarım drdan fırça yemeyız🥴