Merhaba canım anneler. Bebeğim 9 ay 19 günlük 3 gün önce bir kaç saniye desteksiz ayakta durduğunu ve 2 adım attığını farketmiştik. 3 gündür pratik yaparak 4-5 adıma kadar çıkarabildik. Analık heyecanı işte sizce ne zaman iyice yürümeye başlar. 😍 Tabi önemli değil illaki bir gün yürüyecek aceleye getirmeye niyetim yokta heyecan işte bi an önce yürüdüğünü görmek istiyorum. Sizin bebeğiniz sıraladıktan ve bir kaç adım atmaya başladıktan ne kadar sonra iyice yürümeye başladı? 🤩