Ecegms Değerli anneler bu konu için çok post açıldı fakat güncel bir şekilde birbirimize yardımcı olursak çok güzel olur
Buglem Ecegms bebelac canım bi nedeni yok kızım ilk dogdugun da sütüm yoktu eşim gidip bebelac almış gaz da kabizda yapmadı öyle devam ediyoruz
Baynimir Ecegms anne sutu ve mama beraber gidiyoruz. Gaz sorunumuz oldugu icin hipp kullaniyoruz. Bebelac goldu da denemek istiyorum ama.
Nily Ecegms hipp kullandık ama som zamanlarda yememeye başladı. Şuan bebelac gold veriyoruö yiyor bakalım. Kabız gazda olmadı şimdilik.
Ecegms Hilal481 canımm evolvia eklemeyi unutmuşum anketi yapmaya çalışıyordum sabahtan beri onu atlamışım ama kullanan varsa buraya yazsın lütfen 🙏
Ecegms Kızlar hipp iyi içerik açısından da çok zengin natural fakat probiyotik olduğu için sindirimi hızlı çalıştırıp çabuk acıktırıyor?!?!?
Kubra34 Ecegms Evet içeriginde nişasta ve glikoz oranı düşük çünkü.Sindirimi o açıdan kolay.Gaz problemi az yaşadıgım bir mama o nedenle hiip combıotıcten hiç vazgeçmem
Lokma Aptamille basladik. Arada Hipp ve bebelac gold kullandık ama doymuyor gibiydi o yüzden aptamile döndük tekrar. Kilo alımı da iyi olduğu için dr başka kullanmayın dedi
Lokma Aptamille basladik. Arada Hipp ve bebelac gold kullandık ama doymuyor gibiydi o yüzden aptamile döndük tekrar. Kilo alımı da iyi olduğu için dr başka kullanmayın dedi
Lokma Ecegms Gaz problemi yaşadık cok sukur bu gunlerde rahatiz. Ama aptamil yaptı diyemem çünkü hipp kullanırken de oldu. Ayrıca anne sütü de alıyor bebeğim. Tek başına mama olmadığı için kesin konusamam
Lokma Ecegms 2.5 aylık. Aslında her mama her bebeğe iyi gelmiyor. O yüzden aklınızda olan mamanin küçük paketinden alıp denemelisiniz bence. Tabi fiyatlar malum eğer bebeğiniz yemezse de boşa gitmesin diye yediği mama ile karıştırıp verebilirsiniz
Baynimir Ecegms sanirim en iyi deneyerek gorecegiz. Ben de endiseliyim begenip begenmeme konusunda. Hipp mamayi severek iciyor ama doyurmuyor hakkaten. Gerci ben sadece gece uyumadan once veriyorum. 2 saate uyaniyor bazen saat basi uyaniyoruz :/
Asya2402 Ecegms Ben de anne sütü ve mama birlikte veriyorum.Aptamil kullanıyorum kabızlık sorunu oldu biraz bu yüzden bebelac gold deneyelim dedik anında istifra etti oğlum kabul etmedi mamayı
aliannesi hipp kullanıyorum. tavsiye üzerine almıştım, memnun kaldım fiyat yükseldikçe insanın canı sıkılıyor ama farklı bir şeyde tepkime oluşabilir diye değiştirmeyi düşünmüyorum şimdilik meme+mama gidiyoruz.
miliaris 3 ayri doktora danistik hepside aptamil onerdi, gaz ya da herhangi bir sorun yasamadik..premature olmamiza ragmen kilo alisimiz gayet iyi🙏
Ecegms miliaris aptamil en eski ve iyi olan mamalardan biri sadece gaz problemi yaşatıyor diye tereddüt ediyorum
Pelinzade Sürekli mama değiştirmek iyi bir şey mi ya Aptamil hip oda bitiyor smilac geçicem sma da var ayy sürekli mana değiştiren var mı
Adakusumm Bende bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum bağırsakları için en iyisi o oldu kilo alımı da çok iyi ayda en az 1 kilo aliyor