Masalimmmmm6161 Okurken benim içim şişti valla😂 bu insanlar neden böyle yapıyorlar ya.Neden her defasında büyüklere tahammül etmek zorunda olan bizler oluyoruz.Onlarında düşünmesi gerekir halbuki.bir olur iki olur hadi üçte senden olsun sabret ama fazlası da yeni anne olmuş, kendine gelmeye çalışan bir kadına yazık günah yahu.İnsanın aklıyla oynuyorlar resmen.Seni bu kadar huzursuz ediyorlarsa Bir an önce bir şekilde kendi evlerine dönmesini sağlayın, eşinize anlatın diyeceğim ona bile müsade yok 😬 Allah sabır versinn, siz yine de kendi düzeninizi bozmamaya,görmemeye çalışın.