Kızlar bebeğim nefessiz kalıyor. İlk önce emerken oldu bundan 10 gün önce falan ara ara emerken yine oluyor yutkunamıyor sanki. Şimdide burnu hep tıkalı gibi fizyolojik serum verip çekiyordum doktor da xclear verdi damla onu damlattım nefessiz kaldı ters çevirip sırtına vurduk ama baya uzun sürdü çok korkuyorum normal mi olan var mı böyle benim en korktuğum şey ya yine olursa diye hiç bişekilde yanından ayrılamıyorum napmam lazım