Öncelikle herkese hayırlı geceler ve hayırlı ramazanlar……
Oğlumun göz altı torbaları aşırı var ve doğduğundan beri böyle. Bazen o kadar çok şişiyor ki bizi korkutuyor. Yani normal bir şişme büyüklüğünde değil. Daha önce 1 doktora göründük çocuk doktoru idi. Alerjik ya da genetik olabilir dedi göz damlası verdi gönderdi. Kullandık bi işe yaramadı..
Yani bu kadar şişkin olmasa korkmayız ama etrafimizda her gören bu çocuk neden böyle götürün vs. Diyorlar. Her gören daha kötü bişey söylüyor. En iyi yorumu doktor yaptı. Ama o da üstten baktı.
ÇOK İYİ BİR ÇOCUK GÖZ DOKTORU ARIYORUM YARDIM EDIN LUTFEN..
Gerçekten çok zor durumda olmasak bu dönemde asla götürmezdim. Ama mecburum. Gittikçe daha kötüye gidiyor.