Cigdemm988 o yüzden eskilerin çocukları mide bağırsak beslenme problemleri yaşıyor, dünya sağlık örgütü de destekliyor ilk altı ay anne sütü yokluğunda formül süt, sonra ek gıda. Alerjik ve beslenme sorunu kilo alma sorunu olan Bebekler hariç tabiki. Dünyaya getirdik ama sağlıklı beslenmelerinden de bizler sorumluyuz. Ben verdim bişey olmadı sen de ver mantığı bana biraz ters düşüyor. Ben kendi yaptıklarımı da diretmem ve böyle bi postun altına kendi izlediğim yolu da yazmam sadece doktorların önerdiğini yazarım. Çünkü tartışmaya çok açık bir konu. Fikir soruyor post sahipleri ama maalesef can sıkıntısından olsa gerek kavga edecek yer arayan anneler var, ne bu şiddet bu celal….. lafım size değil tabiki okuduğum için de yazmak istedim.