Canim suan 8 aylik bebegim, ilk 1 ay evet iki saatte bir besledik, doktoru 1 ay sonrasinda artik kendisinin acikip kalkacağını soyledi uyandirmamamizi istedi, dedigi gibi oldu yaklasik 3-4 saatte bir uyaniyordu kendisi sabaha kadar da 4 kez mama almis oluyordu, 3 ay olana kadar devam etti sonra sureler 5 saate cikti, daha da uzadi zamanla. Suan aksam 9:30-10 da uyuyor sabah 8:30 a kadar beslenmiyor artık. Eltim bebeğini 5 aylik olana kadar gece 3 saatte bir uyandırdı simdi bebeği 1 yasinda gece aç olmasa bile uc dort saatte bir ağlayarak mizirdanarak kalkiyor. Annem hep soylerdi 40 çıkınca uyanir kendisi artik diye, doktorda ayni şeyi söyledi ve sonuç buyudukce uyuyan bebek 😅 neyse maşallah diyim ben 😊