gigibjk ilk gün oğlum 22 saat uyumadı aç dedik doyurduk gazı var dedik gaz damlası masajlar neler neler yapmadık sürekli ağlama sızlanma halinde geçti 1 hafta ama şimdi akşam 10 gibi uyuyor gece 3 gibi uyanıyor arada uykuluyken emzirmesem açlıktan uyanmadan uyumaya devam eder o yüzden geçer bu hafta sen sabırlı ol Allahta sabırını veriyor zaten sende onunla birlikte yıpranıyorsun ama geçiyor merak etme sen onunla birlikteyken sakin kalmaya bak 🙂 Allah yar ve yardımcın olsun canım bu dönemde 🙂 bu ilk atak haftası alışmaya çalış çünkü önünde 7,5-9,5 hafta atakları olacak biz o döneme geliyoruz bakalım nasıl bi atak haftaları olacak bizim için 🤔