Kesinlikle bu biz. 1 haftadır ne yapacağımı şaşırdım..
Asla memnun olmuyor sürekli ağlamak istiyor, sinirleniyor 🤦🏻♀️
Diş mi dedim,en ufak belirti yok.
Atak mı dedim, doğuştan ataklı bizim ki.
En sevdiği banyo beslenme gaz oyun rutini yapıyorum sadece 1 saat uyuyor gündüz, tek uyku.
Geceyi söylemiyorum bile 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️