Aliemirinannesi Kızlar selam, oğlumun bu ay genel kontrolü olucak aşısı vs. 1,5 yaşında oğlum bilemiyorum açıkcası korkuyorum salgından ötürü. Kontrollü olan anneler Sizler neler yaptınız gittiniz mi? fikirlerinize ihtiyacım var
Hohomoromu Aliemirinannesi aciliyeti yoksa gitmen mantıklı değil doktorununda kabul edecegını dusunmuyorum hasta vs. Değilse genel kontrol için doktora gidilcek bi zaman değil bence . Aşı için zaten hemşireniz arıyor aşılar ertelenmedi aşıya gidersınz hemsire boy - kilo vs ölçümü yapıyor aksi bi durum olursa o söyler zaten
Aliemirinannesi Hohomoromu teşekkür ederim canım bende öyle düşünüyorum risk almaya gerek yok çünkü 😟