Olivki bezde ucuza kaçmak çok da akıllıca olmuyor, her gece çarşaf kıyafet yıkamak, sık bez değiştirmek daha maliyetli ve zahmetli.
Prima premium care kullanıyodum yenidoğan sürecinde hassas olduğu için sonra miniese geçerim diye planlamıştım 2 numaraya geçince birkaç paket aldık ama her defasında sızıntı yaptı, küçük bir hesapla aslında Primanın ne kadar ucuza geldiğini gördük ve hemen primaya geri döndük, minies bezler duruyor öylece🤕🤕