Miracimmm benim kızımında göbeği düştükten sonra önce Az bir kanama oldu sonrasında da Az az sıvı geliyordu iki farklı doktora götürdüm ikiside çok ciddi bir şey olmadığını bebeklerde olabileceğini temizliğine dikkat etmemizi söylediler bir hafta on gün içinde kendiliğinden geçti.geçmeseydi kaleme benzer bebeğin acıyı hissetmeyeceği bir aletle yakacaklarını söylediler enfeksiyon da olabilir doktora götürene kadar hijyene dikkat edin doktorunuz sizi en doğru şekilde yönlendirecektir.Ama endişeye kapılıp korkmayın çok geçmiş olsun kuzunuzun göbeği inş hemencecik düzelir🙏🏻