Merhaba üç ay oldu doğum yaptım(normal doğum ) doğum kilolarım kaldı yaklaşık onbeş kilo vermem lazım bu süreçte veremiyorum çünkü emziriyorum.Acaba spor yapabilir miyim ?sıkılaşma hareketlerini evde yapabilir miyim ? Koronadan dolayı doktora da gidemiyorum yardımcı olabilir misiniz ? Bir zararı olur mu bu aşamada sporun?