Bebeginiz kucuk veya buyuk olmasiyla alakali bi durum degil cok yemek yemek sutun cok olucagi anlaminada gelmiyor tutmanizda bi sakinca olmaz ben 8 aylik hamileyken gecen sene orucumu tutdum.etraftan tutma bebek gelismez kilo almaz falan filan cok diyen oldu tam tersi oldu tosuncuk bi oglum oldu.Allah zaten kolayligi veriyo ama keyfiyete cevirmenin bu anlami oldugunu dusunmuyorum ben inaniyorum bebeginiz cokda guzel beslenicektir tutun bence orucunuzu💕