Kızlar bebeklerinizin burun tıkanıklıkları için napıyorsunuz.üç buçuk aylık kızım var burnu çok fazla tıkanıyor uykudan uyandırıyor tıkanıklık.hergün bikac kez serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum çok ağlıyor bunu yaparken de.başka yolu var mı ,yaşayan var mı bu durumu?