FurkanZeynepKarada Hanımlar bugun 5 gün demin banyoda ayağım kaydı yere popo üzeri düştüm Suan dikişimde Kanama vs yok ama rahim acıdı illaki ic dikişime birsey olmamıştır degil mi
Oykuduru FurkanZeynepKarada daha 5 günlüksün acıması çok normal. Ama açıldıgını düşünmüyorum çünkü orda 7 kat dikiş var diye biliyorum.
NaimeYilmaz FurkanZeynepKarada Sanmam acılcagını 🤷♀️ Ama ıcınız rahat etmıorsa gorunun elbet doktora karnınızda sertlesme olusuyormu dıe takıpte edın mutlaka. Gecmıs olsun
FurkanZeynepKarada Teşekkür ederim bana da yedi kat dikiş var ondan dolayı açıklama muhtemelen daha taze dikiş olunda acımıştır dediler ama insan korkuyor