Cansuu1 ya sorma diş diye diye 1 yildir bogazlar meselesi devam ediyor bi uzlaşmaya varamiyoruz😳 kati gida reddi öğürme kusma sorunu yaşadık. Son günlerde yemekleri püre ve corba olarak güzel yiyordu 2 3 gündür 1 kaşığı 3 seferde yiyor 1 saat sürüyor yeme faslı… Bazen son lokmada bisey bogazina takılıyor gibi yediginin yarisini cikartiyor..Şaka gibi 😔😱😖 gelişmiyor çocuk yaa az önce bi postta okudum 7 aylik bebek bir kase dolusu öğün yiyor mama da içiyor kadin cok mu diye sordu… Benimki ondan az yiyo 14 aylik