damlamik ben 50yle hamile kaldım 70le Doğuma girdim🤦♀️
Ama görseniz ikiz bebek senin nerende derdiniz annem hep dalga geçerdi karnın top gibi bacakların çöp gibi 20 kiloyu nerene aldın yarın çocuklar olunca görürüz nerene aldın diyodu şimdi görenler ise hamileyken böyle değildin ikiz çocuğa bakmana rağmen iyi olmuşsun böyle kal diyorlar 57 kiloyum şuan doktorum bile ikiz doğurduğuna kimse inanmaz diyordu her gitmem de göbeği naptın diyo ama gel bide bana sor hayatım boyunca 57 kiloyu görmediğime bana biraz fazla geliyo pantolonlarım bile olmuyo zayıflamam lazım ama çok düzensiz beslendiğime zayıflayamıyorum ama çokta dert ettiğim söylenemez aslında nasılsa dışarı çıkamıyoz😃😃