Gulce1 Nil3120 mrb bizde dün hastaneye gittik emmiyordu mama da almıyordu doktor ağzında damağında yani yara olduğunu söyledi dişten dolayı dedi şaşırdık hala da acıyo
Nil3120 Agzı normalden daha çok akıyordu bide eli agzındaydı benim parmagımıda agzına götürdü o zaman fark ettim
Efemm Nil3120 benım oglanda 3 ay 15 gunluk işaret parmagını ağzında çiğniyorr resmen acaba bizimde mi diş
Kusannesi Nil3120 bu ayda çık normal salya artması sürekli elini emmesi. Elini keşfediyor cunku ve daha cok emmek istiyor benim oglumunda ağzından düşmüyo eli parmakları. Doktor baktı diş değil daha erken dedi
Busralyaa Nil3120 benim kızda 3 buçuk aylık sürekli eli ağzında çok salyalı huzursuz ama diş oldugunu sanmıyorum bu dönemde normal bunlar
RavzosunAnnesi Nil3120 kehribar takiliydi çok öyle huysuz ağrısız falan çıkardı su an 14 aylık 12 dışı var
Hira_celik Gulce1 aynı benimde öyle canım ya herkes diyor ilk dişler arkada çıkmaz diye ama beyazlamış
Nil3120 Çay kaşığıyla da baktım yanlış anlamış ola bilirim diye öyle yapın varsa zaten sesinden anlıyosunuz
Gulce1 Hira_celik biz 6 gündür cekiyoruz jel ve bi tane toz verdi doktor çok kötü çocuk emmiyor mama almıyor sizinki nasıl
Hira_celik Gulce1 bizimde eli sürekli agzında gevelemeye calışıyor. emmesinde sıkıntı yok emiyor ama cok huysuz pazartesi aile hekimine götür cem insallah