Kuzeyimm41 sadece anne sütüyle besleniyosa bi hafta dışkı ypmaması normal, onun dışında sakın çay kaşığıyla zeytin yağı içirmeyin bebeğniz çok ufak sindiremez, biz de de aynı sorunlar vardı. Biogia diye bi damla kullnamıştık o zman hem gazına hem kanızlığına iyi gelmişti tavsiye ederm