Yaklaşık 1.5aydır salla dur yöntemiyle sallamayı bırakmak için uğraştım sonunda meyvelerini toplamaya başladım 🙈 gece uykusuna artık sallamadan geçiyor. Bu ara atak döneminde gündüz uykularına direniyor ama sallanmakta istemiyor. Gündüzleri ayağımda sallamayı bıraktım ten teması istediğini farkettim. Omzumda popişine pat pat yaparak uykuya geçmeye başladı. 2gündür bu şekilde ilerliyo. Faydalı bi yöntemmiş sallandırmayı bırakmak isteyenler için açtım bu postu umarım faydası olur. Salla dur yöntemi. 5dk sallayıp 1dk durma, 4dakika sallayıp 2dk.durma şeklinde kendinizce belirleyeceğiniz sürelerde uygulayabilirsiniz. Bebeğiniz gözünü kapadığı anda sallamayı durdurmak önemli. Açarsa hafif hafif tekrar başlayabilirsiniz ama kesinlikle sersemletici şekilde sallama olmamalı. Gece uykusunda da yüzüstü yatırıp sırtını sıvazlıyorum 2-3dk içinde uykuya geçiyo