Merhabalar kızlar bugün 43 gün oldu doğum yapalı.40.gün gusül abdesti aldım sonrasında kanamam falan olmadı ama bugün az evvel biraz olmş. normalde 40 gün sonrası olan kanama artık özür yerine geçiyor ve ibadetlerimize devam edebiliyoruz. Sorum şu ;bu kanama adet kanaması olabilir mi? Adet hemen başlamış olabilir mi? Yani adet veya değil nasıl ayırt edeceğim?