bms valla çok ufak olduğu için en iyisi masaj yapmak. Karnını saat yönüne doğru yuvarlayarak ovmak, sonra gazı aşağı doğru iter gibi karnının yukarisindan aşağı doğru sivazlamak ve bacaklarını dizlerden karnına doğru itmek iyi geliyor canım. Eğer çok çok sıkıntı olursa bir doktora sorabilirsiniz kullanmadan önce ama kimyon veya rezene tane şeklinde olandan demleyip bir çay kaşığı verebilirsin. Gaz damlasını doktorlar 1aydan önce önermiyor diye biliyorum belki çay da sıkıntı yapabilir. Siz bol bol masaj yapıp her emzirme sonrası mutlaka gaz çıkarmasını sağlayın. Karnına sicak havlu ayaklarını altına sıcak su torbası koyabilirsin ayrıca.