Zeyzey2616 ilk 3 hafta gaz sancısı çekmez zaten bebeğiniz 3. Haftada sonra başlar. 3-4 hafta arasında büyüme atağı geçirir sürekli emmek ister uyumakta zorlanır. Bizde 1 hafta doğru düzgün uyku uyumadık o haftalarda. Bebeğiniz artık daha fazla süt emdiği için bağırsakları buna uyum sağlamaya çalışıyor. Bebeğinizin karnını sıcak tutun, sırt üstü yatırıp bacaklarını karnına doğru itip çekin, altını değiştirirken makatını hafif uyarın parmağınızı dokundurup çekin pişik kremi kullanıyorsanız onu sürerken hafif masaj yapabilirsiniz. Ve yazanlara aldanıp bebeğinize kimyon rezene vb çaylar içirmeyin kendiniz içebilir, gaz yapan yiyeceklerden uzak durabilirsiniz. ilk 6ay anne sütü dışında herşey bebeğiniz için tehlikelidir lütfen bunu unutmayın bir anne, hemşire ve doğum koçu olarak söylüyorum bunları. Benimde bebeğim 49 günlük aynı yollardan geçtim geçiyorum bebeğinizi sağlıkla büyütmenizi dilerim 🙏🏻