Merhaba arkadaşlar. Bebeklerinize siyez unlu tam buğday unlu ya da bebek irmikli muhallebileri ne zaman verdiniz? Bu unlar hangi aydan itibaren kullanılıyor. Araştırdığımda bazı yerlerde 6.aydan itibaren bazı yerlerde de 8.aydan itibaren verilebileceği yazıyor içinde gluten olduğu için. Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim.