Herkese hayırlı ramazanlar 💜Biraz uzun olacak.8 ay 2 günlük bir kızım var çok şükür.Doğduğundan beri zor sürekli ilgi bekleyen bir bebek.Alerjik olduğundan ben de çok üstüne titredim ilk 3 ay kucağımda uyudu gece gündüz,hala emmeden uyumaz.Doğduğından beri yanımda 2.bir kişi olmadan ne temizlik ne de yemek vs yapamadım annem ya da kayınvalidem geldi haftada 1-2 gün.Şmdi korona sebebiyle eşim çalışmıyor ama kızım asla bensiz durmuyor odadan çıktığım an evin içinde beni arıyor babasıyla en fazla 5-10 dk oynuyor beni görünce al beni diye mızmıZlanıyor ben yokken oyuncaklarla oynuyor beni gördüğü an oyuncakları atıyor.Gündüz uykularında illa ben de yanında uyuyacağım yokluğumu farkederse 15 dk içinde uyanıyor.Hızlandırılmış şekilde yaşamaktan yoruldum hızlı hızlı yemek yap temizlik yap yediğim yemekten bile bir şey anlamıyorum başına gelen var mı neler yapabilirim 😢