Neslimmmmm inşallah. Aradılar az önce koronavirüsle alakalı.çok güzel moral verip destek oldular. Çocuklardan korkmayın dediler. En azından niye yaptınız niye gitriniz diye azarlamadılar. He yapsalar gıkım çıkar mı hayır. Ama işte kimseyle görüşme bi aydır marketi bırak daireden adım atma. Kaedeşim gelmiş niye mi gwldin deseydim diyemedim. Geldi buldu işte.