bitanemm
Merhaba. Ben dış gebelik yaşadım. B-hcg değerim 142ydi ilk ölçtürdüğümde. Tamam hamileyim dedim. İki hafta sonra birden kanama oldu. Doktora gittiğimde emin olamadı üstüne görme durumu da olabilir dedi. B-hcg takibi yaptılar yaklaşık 1 hafta boyunca. Değer çok güzel yükseliyordu fakat ultrasonla en son keseye baktıklarında bebeğin gelişemediğini gördüler. En son b-hcg 9000 civarı çıkmıştı ve metotreksat iğne ile düşük yapmam sağlandı. Çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun. İğneden sonra inanılmaz ağrı yaşadım. Benim de sağ tüpümde olduğundan orası çok ağlıyordu. Alttan muayene olmadan tanı koyamazlar zaten. Umarım sağlıkla atlatırsınız.