Zumraa12 25.11.2019 olur mu 🙋 biz gecmedik henüz ayın 4unde rota asimiz var ama geçmem büyük ihtimalle ama benimki çok hevesli maşallah ben yemek yerken falan hiç durmuyor ağzını açıyor yazık bugün biraz yoğurt verdim çay kaşığını batırıp batırıp birkaç kez görsen sanki bayadir ek gıda yiyor dersin hiç yabancılamadi maşallah 😂versem yer bende çok istiyorum başlamak ama ne kadar emse kâr değil mi ek gıda yerse emmez diye korkuyorum