arzayson bahsettiler hemşireler de doktorda çok korktum tabi hala korkuyorum ama şuan sadece yüzünde ve gözlerinde kaldı tüm vücudu sarıydı uzayan sarılık sanırım bizimki de zor geçecek ama geçecek yani doktor ölçtüğünde en son 15 di ama on günlüğü geçti riskleri yok denecek kadar az dedi bu ortamda hastaneye gelmeyin bebeğin de her tarafı delik deşik daha fazla yıpratmayalm dedi yavaş yavaş geçer merak etmeyin dedi