NrnZeynep Kızım 3 aylık 2 aydır kullanıyorum. Sürekli kucak isteyen bebekler için hayat kurtarıcı. Her odaya götürebiliyorum. En fazla 9 kg’a kadar taşıması dezavantajı bence.
Nurersel 3 aylık Kızımın Saatlerce hiç uyanmadan uyuyup aşk yaşadığı , benimse emniyet kemeri kısalığından dolayı Kemerini bağlamadan hep tetikte korkarak yatırdığım anakucagı🤗