Serpil2019 ek gıdaya geçme dönemi baya zorladı bizi .. normalde de çok iştahlı değil ama özellikle diş dönemi sadece sevdiği yemekler olsun istiyor.. ben de onları değişik değişik veriyorum .. bizim saati saatine yemek düzenimiz yok doğrusu.. uyanır uyanmaz emdiyse kahvaltı saati sarkıyor vs vs .. arada kuru dut kuru üzüm felan veriyorum eline .. bisküvi yapıyorum.. yemediği icin bunlarla vitamin alsin diyorum .. genelde biz yerken bizim yemeklerden yiyor biraz .. zor valla .. o yemedikçe ben gergin oluyorum son zamanlarda aşmaya başladım ama .. çok acıkırsa meme diye geliyor zaten ,meme vermeyince krize giriyor .. ben de biraz emzirdikten sonra sevdiği bi yemeği veriyorum o zaman daha iyi yiyor ..