Gamzem12_y Kızlar çok üzüldüm oruç baya da iyiydi bugun sütüm de iyiydi geçen ay 27 de adet oldm bu ay 24 unde oldm hemen düzene girdi.s doğumdan sonra düzensiz oluyor diye biliyordum. Bebegim üç aylık
Agg0207 Gamzem12_y canım normaldir biray düzenli gelir diger ay bakmışsın gelmemiş ilk zamanlarda normal hele emziriyorsan
ikiprensesannesi94 3 aylık bebekle tutabiliyormusunuz ben zorlanırım diye tutmadım yarın tutmayı düşünüyorum bir de sütüm az kesilirse diye korkuyorum ama tutayım diyorum yine de biz 6aylığız
ElmaliTurtamm ikiprensesannesi94 benimki yaşına gircek bende bugün tuttum ben yalan söyliyim korktum sütüm azalır diye çünkü doğru düzgün yemek yiyen bi çocuk değil ama dahada tutmıcam galiba
Gamzem12_y ikiprensesannesi94 be tuttum bugün sütm gayet iyiydi azalmadı sahurda cok su ve çay içmiştim baya da uyudum ondan olsa gerek böyle giderse hepsini tutardm ama adet oldum