KuzucukEfehan En başından anlatayım 🤗
Oğlum 1ay 4 günlük.. 27 günlük iken sünnetini yaptırdık. Başımdan geçenleri anlatayım 🌸🌸
Hastaneye randevu saatinden 1 saat önce gittik. Bebeğimin pipisinin etrafına uyuşturmayı sağlayan bi krem sürdüler ve bir saar bekledik.
Daha sonra doktor bey Pipisine bi iğne yaptı. 5 dakika uyuşmasını bekledik. Bebeğim sadece o iğne esnasında ağladı. Sünnete başlarken doktorumuz saç kurutma makinası sesi açmamızı söyledi. Bi yandan bebeğimle temas halinde olmamı söyledi. Yanımızda mama yada süt sağıp götürmemiz söylenmişti ben mama hazırlamıştım. Ama doktorumu emziğini reçele batırdı hafif ve oğlum o şekilde daha iyi oyalandı 🙈 sünnet esnasında hep kafasını okşadım öptüm. Yüzünü okşadım ve sünnetin sonunda oğlum uyumuştu😂 o gün gayet sakin geçti..
Ama ikinci gün tam bir felaketti aşırı huysuzdı uyumuyordu çok ağrısı vardı belliydi uykusunun içinde hep içini çekiyordu inliyordu. O gün çok yorucuydu. Pipisine sünnetten sonra sargı bezi gibi bi kağıt sardılar. Ve bezlerken pipisini yukarıya doğru bezlememi söyledilee. 3 gün sargısının açılması için gittik birazda orda fazla ağladı. Ama o gündem sonra daha ağrısı olmadı krem vermedi dotkorumuz sadece batikon verdi günde üç kez onu sıkıyorum bugün tam 1 hafta oldj ve banyosunu yaptırdık sünnetten sonra 1 hafta banyo yaptırılmayacaktı çünkü.. şimdiye kadar bi tane dikişi düştü bile çok şükür 🥰🥰🥰