mom0989 benim oglan 10 aylik oldu. Borek, ekmek, sebzeler vs eline veriyorum. Isiriyor ve agzina aliyor oraya kadar sorun yok ama ezip yutamiyor, agzindan ativeriyor. Ugrasiyorum ama ezelden beri zayif. Anne sutu veya formul mama da icmiyor uzun zamandir… o nedenle bir sekilde biseyler yemesi lazim, acayip hareketli zaten :)