Bse Arkadaşlar bebeğimde köpük köpük kaka yapıyor dışkı çıktığında köpük sönüyor .olan varmı yada sebebini bilen ?
minimalanne Benim bebeğim de öyleydi ay neden olduğunu İnan unuttum ama kötü bir şey değildi yaaa. Altını bir açardım bulaşık deterjanı içirmişim sanki öyle kaka yapardı 😀