Defneyelin Zeynonunannesiiiii Benimki erken doğdu çok küçük yaşıtları gibi değil malesef. Binada şükür. 4-5 günde bir yıkıyorum. Çıplakken ele gelmiyor çok Çünkü. Tutmakta güçlük çekiyoruz
Melegimmm9 Zeynonunannesiiiii 5 aylık kızım Hergün yıkamaya çalışıyorum pek atlamadım kışta olsa ev sıcaksa çok rahatlıyorlar 😊
Deletedmom388 Zeynonunannesiiiii Doğduğundan beri 2 günde bir,maksimum 3 gün.. ama bu aralar hemen her gün yıkıyorum. 8aylık🌸
Birkoalaanasi Su bebekleri çok rahatlatıyor,gelişimi içinde çok önemli. Bir gün durup bir gün yıkıyorum 🍒 Duştan sonra masaj keyfi de yanında promosyonu 🕊
Gamzem12_y Zeynonunannesiiiii iki günde bir ama evim hala çok soğuk olduğu icin sıcak olnca her gun ykaycm inşallah
Defneyelin Zeynonunannesiiiii 36 canım fakat. Çok küçük doğdu. Emme gücü bile fazla yok. Anne karnında hissediyormuş kendini hala. 3 ay sürer dedi doktor. Ayrıca kolik oldu. Basıyor çığlığı suda nefesi gidiyor
Emin_e Zeynonunannesiiiii gazdan duramadiginda hergun yıkıyordum, simdi biraz azaldi 2 veya 3 gunde yikiyorum yokaa hic uyuyamiyor kuzum