Karadutunannesi_ öncelikle hayırlı olsun anneliginiz..gözünüz aydın bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınız.. öncelikle sezaryen olmanın veya normal doğum yapmanın süte bir etkisi yok .. plasenta rahimden ayrılınca vücut süt üretmeye başlar.. bu süt ilk günler daha koyu kıvamlı ve yapış yapıştır.. bu yüzden ilk günler pompa ile sağım önerilmez.. ilk süt yani kolostrum pompanın parçalarına yapışır ve boşa gider .. bebek düz duvarı bile emer der emzirme danışmanları.. meme ucunuzla bebeğin bir işi yok ,etrafındaki kahverengi bölgeyi emer bebek .. eds yöntemini araştırın ve facebook kullanıyorsanız emzirme akademisine üye olun 🙂 sarılık için kendinizi bu kadar üzmeyin..benim oğlum da 1 haftalıkken fototerapi aldı.. öyle kendinizi yıpratacak birşey değil.. bebeginiz bezi ve gözünde bandıyla bir ışığın altına yatıyor.. ben eşimi sakinlestirmisim o ağlamıştı çok.. siz strese girerseniz sütünüz etkilenir .. şimdi gülümseyerek hatırlıyoruz o günleri.. bir de haberinizde dil ve dudak bağına baktirin mutlaka .. Şşş sesiyle hafif tempoyla salınarak emzirmeyi deneyin ..beyaz gürültü rahatlatır bebeği.. bu arada sarılıktan oğlanı uyandırmak 1 saati alıyordu.. eşim elini ıslatıp bebeğin yüzünü vücudunu siliyordu .. anca öyle uyandirabiliyorduk .. bu günler de geçecek inşallah.. hiç emziren bir anneyi izleme öğrenme imkanımız olmadığı için sudan çıkmış balık gibi ne yapacağımızı bilemiyoruz.. biraz sakinleşin ..panikleyip slikon uç, emzik ,biberona sarılmayın.. 15 aylık oğlum meme aşığı.. eminim siz de başarıyla atlatacaksınız bu günleri.. sormak istediğiniz birşey olursa elimden geldiğince yardımcı olmak isterim ..sağlıkla büyütün yavrunuzu ❤