Selam anneler✋ henüz doğum yapmadım 17.haftamdayim ve bacaklarimda çatlaklarım oluştu sizlerinde tecrübesi olduğunu düşünerek soruyorum. Kantaron yağı kullanıp faydasını gördünüz mü, henüz mor renkteler beyaza donusmediler. Gördükçe moralim bozuluyor zaten pantolonlar olmuyor elbise giyerim diye düşünürken çatlak çıktı hemde baldirlarima kadar ilerledi