Kumsal06 doktor bana bebek egzamasi dedi. 6 ayinda bilemedin 1 yasinda ya da ergenliginde gecer dedi. Kizim 20 aylik suan daha iyi ama gecmedi. Cunku alerji bagli oldugu icin testte yapmadilar soylmeme ragmen sonuc net cikmaz dediler her seferinde. Bir suru kremler aldim kortizonlu kremler kullandim hic gecmiyor geciyor tekrArliyor. Gozlememe gore portakal ve cikolta yiyince daha cok kabariyor yani asitli ve sekerli seyler yiyince. Suan vucudu rahat ama dudak cevresinde cikti ne yerse yesin aninda kizariyor😞 su virus isi bitsin tekrar doktora gidicem test icin. Eger önune gecemezsek astim hastaligni filan tetikliyormus. Cok sıkıliyor. Cok kasindigi zaman alerji surubu iciyorum oyle rahatliyor cok zor kotu bisey allah kimseye vermesin vallahi ben bunaldim iyice. Saf zeytinyaga varana kadar herseyi denedim yok.