Aslimm Selamun aleyküm ,hayırlı ramazanlar 🍀 arkadaşlar kızımın sahurdan beri ateşi var 37.7 gözleri de yaşarıyo bi de çok mızmız. Dişten dolayı mı acaba ,daha önce iki dişimiz çıktı ama böyle ateş yapmadı 🤷🏼♀️
YK_ Aslimm aleyküm selam hayırlı ramazanlar cnm takıp edin düşmezse calpol verin hem ağrısını keser diş ağrısıysa
_alya_ Aslimm enfeksiyon almis olabilir. 38 i gecerse dis degildir diyor doktor. Mutlaka takip edin dusmeyio tekrarliyosa mutlaka doktora goturun benim kizimda bi gece oyle basladi sabahina doktora goturdum. Kulak iltihabi ve infulienza olmus dedi. Antibiyotik ve dolvenle 3 gunde gecti cok sukur. Gecmis olsun. Dusmezse 112 yi arayip anlatin durumu en azindan bilgilendirirler.
Aslimm YK_ az önce ılık duş aldırdım düşmeyince calpol verdim şimdi ,siz daha önce yaşadınız mı ne kadar sürüyo acaba bu diş ağrısı🤦🏻♀️
YK_ Aslimm bizim dişlerde hiç ateş yapmamıştı ama her bebek bir değil diştense fazla yükselmeden düşer ateşi merak etme geçmiş olsun cnm 🙏
Bsrumt55 Geçmiş olsun yüksek değil ateşi takip edin duruma gore ateş düşürücü verirsiniz bu şekilde seyrederse dişten olabilir ama 38i geçerse dişten değildir diye tahmin ediyorum