Saadetkaan Annecee 5 ayliyiz hala yanimda yatiyo ki bundan oda bende cok mutluyum buyunce zaten yatmicaklar yanimizda 1 yasina kadar yanimda yatmasinda hic sikintinyok acikcasi
Annecee Saadetkaan benim de çok hoşuma gidiyor yanımda yatması tabi ki 🥰 onun kokusuyla benden aldığı güven beni mutlu ediyor. Ama ilerisi için yanımdan ayırmak zor olur mu diye düşünüyorum açıkçası
Saadetkaan Annecee hic korkmayin buyuk oglum da oyleydi beraber uyuyoduk simdi7 yasinda bazsn diyorum annem beraber uyuyalim yokk anne ben odamda rahat rahat yatagimda uyucam diyo sira diger minigimde zamani gelince oda ayri yatacak insallah