Nunu2020 Merhaba oğlumun hırıltısı var adaçaylı elma yağını göğsüne ve ayaklarına sürüyorum başka ne yapabilirim hastaneye gidemiyorım şu durumda siz ne yaptınız başına gelen varmı 🙏🏻
Durunisamm Nunu2020 merhaba benim bebeğimdede vardı hırıltı doktor bir sıkıntı olmadığını sürekli sık sık burnunu aspiratörle çekmem gerektiğini söyledi burnu tıkalıysa hırıltı yapıyormuş
Mom567 Nunu2020 canım onun çok zararı var sakın sürme bence , iyice araştırabilirsin, bir damla sürmen gerekiyor zaten , ben aldım pişman oldum aldığıma da , bir yaşına kdar hırıltı normal canım doktorumuz söylemişti geçer diye
Fasulyeninannesi Nunu2020 6 ayligiz doğumdan beri var burnunu temizliyorum sık sık serumla azaldı şükür
Kubrabalek Nunu2020 geçmiş olsun burnunu temizleyin hergun cekmeseniz bile günde 4-5 kez serum fizyolojik, izotonik su ya da kaynamış suya çok az tuz atarak siringayla nemlendirin hirilti ve sonrasında öksürük olursa günlük ya da ak günlük diye geçer aktarlarda satılır yakıp buharını pamuğa tütün sabahtan akşama akşamdan sabaha göğsüne koyun bebeğin rahatlatacaktir
Mom567 Nunu2020 açıkcası kuruyunca kendi çıkıyor dışarıya , korkuyorsan makinesini alabilirsin ? Ama o yağı kullanma Allah göstermesin öleni bile okudum internette fazla kullanmadan
Durunisamm Canım biz deniz suyuyla ıslatıyoruz aspiratörle çekiyoruz az görünüyor ama hırıltısını alıyor istersen bir dene
Durunisamm Bebekler ilk altı ay burnundan nefes aldığı için burnunun temizliği çok önemli benzeşe yağ yerine aspiratör kullanilirsin korkulacak birler yok rahatlıyor bebek tabikide önce nemlendirmelisin burnunu