Tazeanne0 Missgun yaa benimki tam tersi bırak nasıl temizliceksin bunu her zaman dedi. Orda denettirdi bana silikonsuz ışte aliyo emiyo falan bırak dedi ama doymuyo ışte 5dk sonra acikiyo tam ememedigi için onu nerden görsün. Temizliğini nasıl yapiyosun bu arada
Missgun Tazeanne0 hadi ya sasirdim acikcasi .cunku bizim ebemiz bir sorun gormedi.activex antibakteriyel sivi sabunla iyice yikayip kuruluyorum her seferinde.zaten anne sütünün dezenfekte ozelligi var demisti.onun disinda kaynatma tarzi birsey yapmiyorum.kullanmaya devam edicem ben çünkü aylik kontrollerde gayet iyi kilosu boyu.hic emmemesinden iyidir diye düşünüyorum 🤔
Designer Bende 2 ay silikon uç ile emzirdim. Herkes normal emzir diyip durdu. Ne fark eder sonuçta anne sütü dediğimde cevap verebilen yoktu. Hijyen açısından temizliği ve dışarı çıkarken yanımda taşımak zor geldiği için bıraktırdım. Bırakırken hiç zorlanmadık ama o şekilde kabul etmeseydi silikon ile devam ederdim.
Laek Tazeanne0 biraz gecikmişsiniz bıraktırmakta. Ama vazgeçmeyin. Ben 2 hafta kullandım sonra bıraktım o iki haftada da ara sıra kendi göğsümüde vermiştim
Tazeanne0 Laek biraz da bebeğin yapisindan kaynaklaniyo sanırım çok aceleci benimki hemen çok çok gelsin istiyo uc tabi tam istedigi gibi biberondan içer gibi ondan rahat ediyo
Tazeanne0 ybk2019 benimkide uçla güzel emiyo o öyle güzel güzel karnını doyurunca ben mutlu oluyorum. Alışır mı bilmiyorum boş emmeye
Rzgr Tazeanne0 benimde gogus ucum olmadigi icin kullandim. Ama sut sagma mskinaniz varsa onunlabiraz sagdiktan sonra hemen emzirmeyi deneyin. Yoksa manuel bir pompa edinebilirsiniz cunku bu uc cikarmada o daha cok işe yariyor.
Tazeanne0 Missgun Bende ucu bırakırsam kilosu boyu sanmıyorum iyi gitsin çünkü ememiyo doğru düzgün ozaman. En iyisi devam etmek. Ben normal sabunla yikiyorum arada da kaynar suda bekletiyorum biraz inşallah sorun olmaz
Missgun Tazeanne0 silikon oldugu icin kaynar suda bekletmenin iyi bir fikir olacagini sanmiyorum ama tabiki size kalmis.aynen emzirmeye devam :)
Tgbagunes Kızlar bende silikon uç kullanıyorum,bebeğim 45 günlük sadece 2 gün silikonu takmadım göğüslerim iptal,yara oldu bebeğim emiyor fakat kahverengi kısmı çok almıyor sanırım..ağzını tam açmıyor
BabyGroot Tazeanne0 ben de 3 hafta kadar silikon uçla emzirdim meme ucum olmadığı için ama her emzirmede ilk önce uçsuz vermeyi denedim alabilirse öyle emziriyodum alamazsa ucu takıyordum çok şükür artık alıştı. Hala meme ucum tam çıkmış değil ama artık bebeğim emebiliyor sizde öyle deneyebilirsiniz
Tazeanne0 BabyGroot emmesine emiyo boş ama bi iki dakikayi gecmiyo süt azalınca aglamaya basliyo ama uçla süt tamamen bitene kadar emiyo doydugunu anlıyorum yani
Cerenimom Tazeanne0 Benim meme ucum pek yok sut dolunca hic tutamiyo bende uc kullaniyorum ucsuz ememiyo sinir krizine giriyor. Bende nasil bıraktıcam bilmiyorum buyuyunce belki emembilir diye umuyorum
Cerenimom Tazeanne0 45 gunluk olduk. 🥰 maalesef memeyi kacirinca da ustu islaniyor hep insallah kendi kendine emmeyi ogrenir
Tazeanne0 Cerenimom inşallah benimki bağımlı oldu galiba uca ek gidaya geçince artık zorla biraktirim
EEslem Tazeanne0 sakina birakma t meme reddi dönemi bnm bebegimde 4 aylik meme reddi yaşıyorum 🤦🏽♀️ silikon uc denedim onunlada almiyo o yuzden birakin emsin bn 2 aylikken silikon ucla emzirmistim aonra yavas Yavaş biraktik kendi göğüsumu cok guzel aliyodu ama 4 ay atağı araya girdi 🤦🏽♀️😞