Hanımlar merhaba. Bebeğim 14 aylık. Yaklaşık iki aydır koltuk köşelerine yada masanın arkasına saklanarak kakasını yapıyor. Ona bakarsak hemen yarıda kesip kalkıyor. Utanıyor sanırım. Dünden beri de kaka yaptıktan sonra ne yaptın annecim? Diye sorduğumda kaka diyor alkışlatıyor kendini bir de. Havalar iyice ısındığında tuvalet eğitimi vermeli miyim? Bebeğimin bu eğitime hazır olduğunu nasıl anlayabilirim?